לכבוד הנהלת חנות מבחר הכסף 

"טוב אחרית דבר מראשיתו"
 באתי במכתב זה להתנצל על טעות שקרתה לי, 
בבית הכנסת שלנו נתרם ספר תורה עם קישוטי כסף מיוחדים במינם ביניהם יד לספר תורה מיוחדת ויקרה, 
לפני זמן מה האצבע של היד נשברה, היה בדעתי כמובן להביא אותה לתיקון בחנות המוכרת לי כבר למעלה מ 20 שנה, ואפשר לומר שחנות זו היא כמעט היחידה בה אני קונה וכן היחידה בה אני מתקן. 
כשקרבו ובאו ימים הנוראים תשפ"ב נזכרתי ביד שהיא בתיקון, בזיכרוני היה שבחנות אמרו שייקח קצת זמן אבל עכשיו חשבתי שהגיע הזמן לקבל את היד בחזרה, ה תקשרתי לחנות והם אמרו שהם לא רואים את היד אצלם, והם יפנו לצורף, לאחר זמן כאשר גם אצל הצורף היד לא נמצאה, פניתי לבעלי החנות גם דרך החנות וגם ישירות לביתו דברתי איתו מספר פעמים, פניתי אליו בנחישות שאני מוסר את כלי הכסף שלי ושל בית הכנסת רק אצלם ומשכך היד נמצאת אצלם, 
אני חייב לומר שבעל החנות פנה לצורף שוב וגם לצורף נוסף שעבד גם איתו, עמל למצוא את האבדה אף שלא היה לו כלל וודאות שזה אצלו, הוא אף שאלני האם אני בטוח שמסרתי אצלו לתיקון. 
אני מצדי עדיין הייתי נחוש שהיד הגיעה אליו על כן אמר לי הבעלים שאביא לו תמונה של היד כך הוא יוכל לבוא לשני הצורפים בתביעה ברורה יותר, משלב זה קצת נרתעתי כיוון שהייתי צריך לפנות לתורם בכדי להשיגה, בצר לי ובחוסר ברירה פניתי אל התורם לבקש את התמונה ולהפתעתי הוא אמר לי שהיד נמצאת אצלו, הייתי בהלם!!! 
הוא טען שאמר לי בזמנו שהיצרן קיבל אחריות ולכן הוא יקח את היד לתיקון ישירות אליו. קודם כל אני מצטער ומתנצל שהאשמתי את החנות ובעליה ברשלנות על אף שהכרתי אותם שהם מקצועיים ומסודרים. ומודה לבעלים על הסבלנות, על האכפתיות ועל המאמץ שהשקיע להוציא אותי מרוצה ולפתור את הבעיה. 
בהערכה רבה 

מ.מ בית המדרש, רמת שלמה י-ם